آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

بهترین زمان انتشار پست چه زمانی است؟

بهترین زمان انتشار پست

خلاصه مقاله

یکی از بهترین ترفندهای افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام
ساعات طلایی اینستاگرام چیست؟
چرا باید زمان های طلایی پست گذاشتن را جدی بگیریم؟
هیچ وقت پست های اینستاگرام را پست سرهم انتشار ندهید
همیشه به روز باشید
ساعات طلایی اینستاگرام (بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام)
خب، اگر ساعات اوج اینستاگرام را جدی بگیریم دیگر تمام است و شاهد افزایش لایک و فالوور اینستاگرام هستیم؟
جمع بندی
و اما حرف آخر

 

یکی از بهترین ترفندهای افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

در گذشته در آکادمی جولد، ترفند هایی در خصوص افزایش فالوور و لایک اینستاگرام به شما آموزش دادیم و به نکات مربوطه اشاره کردیم. یکی از بهترین ترفندهایی در هر دو مورد یعنی هم مقاله افزایش لایک و هم مقاله افزایش فالوور به آن اشاره شد، انتخاب بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام بود. یعنی دانستن اینکه بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است، به شما کمک می کند تا فالوورها و لایک پست های خود را افزایش دهید. در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا در آکادمی جولد، بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام یا همان ساعت اوج اینستاگرام را به طور کامل به شما توضیح دهیم و اطلاعات دقیق دراین باره را به شما بگوئیم پس با ما همراه باشید و در آخر مقاله را لایک کنید و نظرات مهم خودتان را بیان کنید.

 

مقاله های مرتبط

مقاله ۸ روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام
مقاله ۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام
مقاله چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم؟

 

ساعات طلایی اینستاگرام چیست؟

ساعت طلایی اینستاگرام یا ساعت اوج اینستاگرام، به ساعاتی گفته می شود که ساعتی شلوغ برای اینستاگرام باشد یعنی افراد بیشتری در آن ساعات در اینستاگرام حضور دارند و این همان نقطه قوت برای پیج هایی است که قصد افزایش فالوور و افزایش لایک پیج خود را دارند، زیرا وقتی شما ساعت اوج اینستاگرام را بشناسید و به خوبی آن را آنالیز کرده باشید و پست های خود را در همان زمان ها منتشر کنید، افراد بیشتری پست شما را خواهند دید و در نتیجه شما شاهد افزایش لایک و افزایش فالوور شگفت انگیز اینستاگرام خود خواهید بود. اگر شما بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را بدانید، به طور حتم به شما می گوییم که از بسیاری از رقبای خود پیشی خواهید گرفت زیرا خیلی ها هستند که به این نکته بسیار مهم توجهی نمی کنند و اگر شما بهترین زمان انتشار پست را بدانید از آنها سبقت خواهید گرفت.

 

بهترین زمان انتشار پست

چرا باید زمان های طلایی پست گذاشتن را جدی بگیریم؟

این سوال بسیار مهم است که چرا این قدر ساعات اوج اینستاگرام حائز اهمیت است و چرا این قدر ما روی آن مانور می دهیم؟
همانطور که گفتیم، ساعاتی مهم در اینستاگرام وجود دارد که افراد بیشتری در آن وجود دارند و اگر شما در این ساعات پست خود را منتشر کنید، با لایک بیشتری همراه خواهد بود.
همانطور که می دانید، افزایش لایک و افزایش فالوور، یک رابطه دو طرفه دارند یعنی افزایش لایک باعث افزایش فالوور می شود و همینطور افزایش فالوور باعث افزایش لایک اینستاگرام می شود، به شکل زیر توجه کنید:

 

بهترین زمان انتشار پست

 

همینطور که دیدید دانستن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام باعث افزایش لایک شما و در نتیجه باعث افزایش فالوور شما خواهد شد.

 

بهترین زمان انتشار پست

هیچ وقت پست های اینستاگرام را پست سرهم انتشار ندهید

گاها پیش آمده که افرادی چندین پست را پشت سرهم منتشر می کنند و فکر می کنند که چون تعداد پست های بیشتری را منتشر کرده اند، لایک پست هایشان افزایش خواهد یافت اما با نتیجه عکس مواجه خواهند شد، زیرا آن ها سخت در اشتباه اند و این کار نه تنها باعث افزایش لایک آنها نخواهد شد، بلکه باعث کاهش آن هم می شود! بگذارید سری هم به آمار بزنیم:

طبق آمار عمر هر پست حدود ۴ ساعت می باشد، یعنی تا ۴ ساعت بعد از این که پستی را منتشر می کنید، آن پست جان دارد و نفس می کشد و لایک می خورد، اما اگر شما در این چهار ساعت پست دیگری را منتشر کنید، در واقع شما جلوی نفس کشیدن پست قبلی را خواهید گرفت و به جرم قتل پست قبلی، اعدام خواهید شد. شوخی بوود:) اما حقیقت این است که "نو که بیاد به بازار کهنه میشه دل آزار" یعنی اگر شما پست جدیدی در آن ۴ ساعت منتشر کنید، دیگر کسی سراغ پست قبلی شما نخواهد رفت یعنی دیگر کسی پست قبلی را آدم حساب نخواهد کرد (در واقع آن را پست حساب نخواهد کرد) و این یعنی آن پست لایک خوبی نخواهد گرفت.

 

بهترین زمان انتشار پست

همیشه به روز باشید

یک نکته مهم دیگر برای افزایش لایک این است که همیشه به روز باشید و روزی یک بار یا حداقل هر هفته یک پست بگذارید (همان روزی یک بار بیشتر توصیه می شود) تا فالوورها و لایک اینستاگرام خود را افزایش دهید. این درست است که انتخاب بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است اما این را هم بدانید که باید همواره با برنامه ریزی پست بگذارید یعنی این طور نباشد که شما امروز پست بگذارید و به مدت یک ماه دیگر پست نگذارید. در این صورت وقتی فالوور های شما می بینند که شما در کارتان جدی نیستید و بدون برنامه پست می گذارید دیگر تصمیم میگیرند تا شما را آنفالو کنند و دیگر به سمت پیج شما نخواهند آمد و هرگز دیگر شما را فالو نخواهند کرد چون یک تصویر اولیه از شما در ذهنشان خواهد ماند و به سختی این تصویر پاک خواهد شد.
پس توصیه ما این است که علاوه بر انتخاب بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام، به این توجه کنید که همیشه باید به روز باشید و مرتب پست بگذارید تا با این استراتژی فالوور های خود را افزایش دهید.

 

بهترین زمان انتشار پست

 

ساعات طلایی اینستاگرام (بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام)

حالا بریم سر اصل مطلب، ساعات اوج اینستاگرام چه ساعاتی هستند؟
خب، بگذارید تا جواب این سوال را به ۲ دسته تقسیم کنیم. اولی بهترین زمان انتشار عکس و دومی بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام.

 

بهترین زمان انتشار عکس در اینستاگرام

طبق آمار ساعات زیر، ساعات اوج اینستاگرام و بهترین زمان انتشار پست هستند، پس لطفا آنها را با دقت مطالعه کنید:
۹-۷ صبح : این ساعات از صبح، از ساعات اوج اینستاگرام می باشد چون در این ساعت مردم از خواب بیدار می شوند و اولین کاری که می کنند این است که اینستا‌گرام خود را چک کنند تا پست های جدید را ببینند و بعد برای رفتن به سرکار آماده می شوند. یعنی اگر مخاطب پیج شما دانشجویان و یا کارمندان هستند، این زمان برای پست گذاشتن بسیار مناسب می باشد.


۷-۵ بعداز ظهر : در این زمان اکثر افراد مشغول استراحت کردن هستند و این ها می توانند دانش آموزانی باشند که بعد از تعطیل شدن مدرسه، مشغول استراحت هستند و یا افرادی دیگر که می خواهند این ساعات خود را در اینستاگرام به سر ببرند. در کل این ساعت بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام می باشد و سیل عظیمی از مردم در این ساعت در اینستاگرام هستند.


۹ شب تا ۱ بامداد: این زمان نیز بعد از ساعت ۷-۵ بامداد بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد، زیرا در این ساعات، افراد از سر کار خود بازگشته اند و خستگی خود را با اینستاگرام از بین می برند و این روند تا ساعت ۱ بامداد ادامه خواهد داشت و دیگر افراد به خواب فرو خواهند رفت:)
البته این ساعت یک نقطه مثبت دیگر نیز دارد و آن هم این است که افرادی که صبح از خواب بیدار می شوند، پست شما را مشاهده خواهند کرد.

 

بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام

دانستن بهترین زمان انتشار پست فیلم همانند عکس مهم است، چون ساعاتی وجود دارد که مخاطب واقعا نمی تواند تا به ویدئو گوش دهد و فقط به صورت تصویری و بدون صدا خواهد دید و طبیعتا هیچ مفهومی از ویدئوی شما متوجه نخواهد شد (البته اگر فیلم شما بدون زیر نویس باشد)


۹ شب تا ۱ بامداد : همانطور که گفتیم یکی از ساعات اوج اینستاگرام برای پست گذاشتن، ۹ شب تا ۱ بامداد می باشد، اما بهتر است تا فیلم خود را در این زمان منتشر کنیم زیرا همانطور که گفته شد، افراد در خانه خود در حال استراحت کردن هستند و هیچ محدودیتی برای دیدن فیلم شما با صدا ندارند ولی در ساعات دیگر این امکان وجود دارد که فرد نتواند تا فیلم را با صدا ببیند (مانند وقتی در ایستگاه مترو است)

 

خب، اگر ساعات اوج اینستاگرام را جدی بگیریم دیگر تمام است و شاهد افزایش لایک و فالوور اینستاگرام هستیم؟

البته که آره، اما قضیه همینجا تمام نخواهد شد و شما باید از ترفند های دیگری نیز برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام خود استفاده کنید تا شاهد نتیجه مطلوب تری باشید. توصیه می کنیم برای افزایش لایک اینستاگرام مقاله ۸ روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام را حتما بخوانید و برای افزایش فالوور اینستاگرام، مقاله ۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام را مطالعه فرمائید.

 

جمع بندی

یکی از فاکتورهای مهم افزایش فالوور و لایک، دانستن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام است. این زمان ها به ساعات طلایی معروفند یعنی ساعاتی که بیشترین شلوغی را در اینستاگرام دارند و افراد بیشتری در آن حضور دارند پس شما می توانید با پست گذاشتن در این ساعات، لایک و فالوور بیشتری بدست بیاورید البته باید به این نکته نیز توجه کنید که داشتن برنامه منظم برای پست گذاشتن بسیار مهم است و اگر به آن توجه نکنید، دانستن بهترین زمان انتشار پست فایده ای نخواهد داشت، پس لطفا در ساعات گفته شده پست خود را منتشر کنید تا نتیجه مطلوب تری بگیرید.

 

و اما حرف آخر

تنها یک حرف میان learn و earn فاصله است... .

 

مقاله های مرتبط

مقاله ۸ روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام
مقاله ۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام
مقاله چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم؟

نظرات (۱)

آموزش آشپزی هلوکوک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات