آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آموزش گذاشتن یک عکس در چند پست

شاید شما هم پیج هایی را دیده اید که یک عکس را در چند پست تقسیم می کنند و این امر بسیار پروفایل آن ها را جذاب می کند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه می توان یک عکس را در چند پست تقسیم کرد تا نظم عکس بهم نخورد و پروفایل شما جذاب تر شود؟
اگر شما به دنبال این روش هستید، باید بگویم که جای درستی آمده اید، امروز می خواهیم در آکادمی جولد به شما آموزش دهیم که چگونه می توانیم یک عکس را در چند پست منتشر کنیم و به شما ۳ روش این کار را توضیح خواهیم داد تا راحتتر به نتیجه برسید.

عکس پازلی اینستاگرام

خلاصه مقاله

چرا یک عکس در چند پست؟
روش های گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام
سایت Image Splitter
گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام اندروید
گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام IOS
مشکلات این روش
جمع بندی
حرف آخر

چرا یک عکس در چند پست؟

شاید شما دارای کسب و کاری هستید که در بستر اینستاگرام خدمت رسانی می کنید و یا شاید از اینستاگرام برای جذب مشتری کمک می گیرید و یا ... .
در هر صورت، باید همواره به یک اصل مهم توجه داشته باشید: خلاقیت
شما باید خلاقیت به خرج دهید، یعنی ترفندهایی به کار ببرید تا پروفایل اینستاگرام شما جذاب و جذاب تر شود. در گذشته مقاله ای در رابطه با تغییر فونت بیو اینستاگرام تهیه کردیم، خلاقیت یعنی همین!

 

برای اطلاعات بیشتر مقاله تغییر فونت بیو اینستاگرام به راحتی آب خوردن! را مطالعه فرمایید

 

یعنی اینکه کاری کنید که پیج شما خاص باشد تا فالوورهایتان افزایش یابد. اصلا یکی از اصول مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام، داشتن پروفایل جذاب است که کمک می کند کاربر جذب شما شود. یکی از این روش ها برای افزایش جذابیت پیج اینستاگرام، عکس پازلی اینستاگرام یا همان یک عکس در چند پست می باشد. یعنی با این روش شما می توانید یک عکس را در چند پست منتشر کنید. شاید اینطور به نظر برسد که در این صورت هر پست به تنهایی هیچ مفهوم خاصی ندارد اما با کنار هم بودن این پست ها، مفهومی به مخاطب انتقال پیدا می کند و البته این برای کاربر بسیار جذاب است!

 

روش های گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام

برای گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام (یک عکس در چند پست)، روش های زیادی وجود دارد و سایت ها و برنامه های متعددی در این باره موجود هستند (هم اندروید و هم IOS) اما ما امروز می خواهیم تا بهترین های آنها را به شما معرفی کنیم. یعنی اگر شما به دنبال گذاشتن عکس پازلی اندروید و یا به دنبال گذاشتن عکس پازلی ios هستید، در این مقاله برای شما به طور کامل این روش توضیح داده شده است و البته در آخر مقاله به بررسی مشکلات این روش پرداخته ایم و روش های حل این مشکلات را بررسی کرده ایم (حتما آن بخش را بخوانید). همانطور که گفتیم برای گذاشتن یک عکس در چند پست روش های متعددی وجود دارد، یکی از سایت ها معروف این زمینه سایت image splitter می باشد که می بایست در ویندوز با آن کار کنید. در بین اپلیکیشن ها نیز، بهترین برنامه اندروید instagrid و بهترین برنامه ios هم griddy می باشد که در ادامه همه آنها را به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

 

سایت Image Splitter

عکس پازلی اینستاگرام

 

سایت image splitter از postcron.com می باشد. این سایت بسیار محیطی کاربر پسند و جذاب دارد و یک امکان فوق العاده و البته یک نقطه ضعف دارد.
امکان فوق العاده این سایت: این سایت یک امکان فوق العاده دارد و آن هم این است که پس از آماده شدن عکس پازلی اینستاگرام، امکان پست خودکار را به شما می دهد، یعنی دیگر نیاز نیست تا شما به صورت دستی پست ها را پشت سرهم منتشر کنید (البته اگه بتونین این کار رو بکنین :)) شما می توانید پس از برش عکس، روی گزینه پست کلیک کنید تا به طور خودکار عکس ها را پشت سرهم پست کند.

نقطه ضعف این سایت: این سایت یک نقطه ضعف بزرگ دارد و آن هم این است که فقط شما می توانید در بستر کامپیوتر از آن استفاده کنید و امکان استفاده از آن در گوشی امکان پذیر نیست.

 

آموزش استفاده از سایت image splitter :

استفاده از این سایت بسیار ساده و شما به راحتی می توانید به کمک این سایت، یک عکس در چند پست منتشر کنید.
استفاده از این سایت چهار گام دارد:

 

عکس پازلی اینستاگرام

 

گام اول: آپلود تصویر

گام دوم: انتخاب اندازه قاب

گام سوم: دانلود عکس ها

گام آخر: پست خودکار


گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام اندروید

عکس پازلی اینستاگرام

 

همانطور که گفته شد برنامه های زیادی برای گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام موجود هستند. بهترین برنامه در اندروید، برنامه instagrid می باشد. این برنامه بسیار محیط ساده و کاربردی دارد. مراحل استفاده هم بسیار آسان است:
ابتدا تصویر را آپلود می کنید، سپس اندازه قاب را تعیین می کنید و در آخر، عکس ها را ذخیره می کنید.
سپس عکس ها را پشت سرهم در اینستاگرام پست می کنید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد (البته اگر ترتیب عکس ها را رعایت کرده باشید)

 

گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام IOS

عکس پازلی اینستاگرام

 

همانند اندروید، برنامه های زیادی برای ios نیز برای این روش ساخته شده اند. محبوب ترین این ها، برنامه griddy می باشد که تفاوت چندانی با برنامه instagrid ندارد و مراحل کار هم به همان ترتیب است.

 

مشکلات این روش

تا به اینجا کاملا یاد گرفته اید که چگونه می توانید یک عکس در چند پست منتشر کنید. اما باید بگوئیم که علاوه برای جذابیت هایی که این روش به ارمغان می آورد، مشکلاتی هم به همراه خواهد داشت! این روش ۲ مشکل بسیار مهم دارد که در ادامه آن ها را بررسی کرده و روش های حل آن را بیان می کنیم:

 

مشکل اول: اولین مشکل این روش این است که اگر شما بعد از اینکه یک عکس را در چند پست منتشر کردید، یک پست دیگر بگذارید، تمام نظم پست های قبلی به هم خواهد خورد.
راه حل: تنها راه حلی که برای این مشکل وجود دارد این است که همواره طوری برنامه ریزی کنید که ۳ پست پشت سرهم منتشر کنید تا تغییری در عکس پازلی اینستاگرام ایجاد نشود.

 

مشکل دوم: مشکل دوم بسیار مهم است و آن هم این است که اگر کاربر شما از زبان فارسی در اینستاگرام استفاده کند (اینستاگرام فارسی)، عکس پازلی نظم خود را از دست خواهد داد.

 

عکس پازلی اینستاگرام



راه حل: کمی باید خلاقیت به خرج دهید و عکس پازلی را طوری بچینید که با فارسی شدن اینستاگرام هم عکس خراب نشود (سعی کنید تا از نوشته هم در عکس خود استفاده کنید)

 

جمع بندی

یکی از مواردی که موجب افزایش فالوور می شود، داشتن پروفایل جذاب است، کارهایی مثل تغییر فونت بیو که قبلا درباره آنها مفصل توضیح دادیم

برای اطلاعات بیشتر به مقاله تغییر فونت بیو اینستاگرام به راحتی آب خوردن! مراجعه کنید

یکی دیگر از روش های افزایش جذابیت پروفایل اینستاگرام، گذاشتن یک عکس در چند پست است. این کار به وسیله سایت ها و برنامه های متفاوتی امکان پذیر است که ما در آکادمی جولد در این مقاله به معرفی بهترین های آنها پرداختیم، البته این کار مشکلات خاص خود را نیز دارد اما راه حل هایی هم برای این روش موجود است که به افزایش هرچه بیشتر جذابیت پروفایل کمک می کند.

 

اگر شما سایت دیگری را می شناسید و یا از برنامه دیگری برای ساخت عکس پازلی اینستاگرام استفاده می کنید، ممنون میشیم اونو تو بخش نظرات به ما هم معرفی کنید.

انتهای مقاله

حرف آخر

حرف آخر اینکه تنها یک حرف میان learn و earn اختلاف است... .

کلمات کلیدی: عکس پازلی اینستاگرام، یک عکس چند پست، یک عکس در چند پست، عکس پازلی اینستا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات