آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

توجه: این مقاله جنبه آموزشی دارد و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده از این روش نداریم

ذخیره پروفایل اینستاگرام

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

خلاصه مقاله

مقدمه
روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
استفاده از سایت های ذخیره پروفایل اینستاگرام
۱. استفاده از سایت instadp.net
۲. استفاده از سایت izuum.com
استفاده از اپلیکیشن های ذخیره پروفایل اینستاگرام
۱. برنامه instaDP برای اندروید
۲. برنامه igprofile برای iOS
جمع بندی
حرف آخر

مقدمه

آیا قصد دارید تا عکس پروفایل پیج اینستاگرام یک فرد محبوب و یا یک برند را دانلود کنید، اما نمی دانید چگونه؟ امروز می خواهیم بهترین روش های دانلود پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.
بسیاری از کاربران این روش ها را نمی دانند و برای ذخیره پروفایل اینستاگرام، از صفحه اسکرین شات گرفته و عکس را برش می زنند، اما این روش ۲ عیب بسیار بزرگ دارد که توصیه می کنیم به هیچ وجه از این روش استفاده نکنید:

عیب اول: کیفیت بسیار پایین عکس

مشکل بزرگ این روش این است که به دلیل اینکه از صفحه اسکرین شات گرفته شده و سپس برش داده شده، بشدت از کیفیت عکس کاسته می شود و اصلا مناسب نخواهد بود.

عیب دوم: عکس ناقص است

یکی دیگر از مشکلات این روش این است که عکس را به صورت دایره ای نمایش می دهد، در صورتی که امکان دارد عکس کامل به شکل دیگری (معمولا مربع) باشد و در نتیجه ما عکس را به طور کامل نمی بینم.

در عکس زیر شما می توانید تفاوت این روش را با روش هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، مشاهده کنید.

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برای ذخیره پروفایل اینستاگرام روش های متعددی وجود دارد اما راحت ترین روش استفاده از سایت های مخصوص این کار است. یعنی کافیست در این سایت ها شما فقط آی دی پیج مورد نظر را بنویسید و عکس را تحویل بگیرید!!!
روش دیگر استفاده از اپلیکیشن های مخصوص این کار است که شیوه ای شبیه سایت دارند با این تفاوت که شما برای استفاده نیاز دارید تا اپلیکیشن را دانلود کنید. در هر دو صورت، کیفیت عکس دانلود شده یکسان است.

 

استفاده از سایت های ذخیره پروفایل اینستاگرام

سایت های متعددی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام وجود دارند. شیوه کار همه آنها به این صورت است که شما آی دی پیج را وارد می کنید و عکس  را تحویل می گیرید. اما خب با توجه به آنکه برخی از سایت ها فیلتر هستند (به هر دلیلی)، بعضی محیط جذابی ندارند، برخی تبلیغات بیش از حد نمایش می دهند و... ، تصمیم گرفتیم تا ۲ تا از بهترین های آنها را به شما معرفی کنیم و به صورت تصویری، دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را توضیح دهیم. این دو سایت عبارتند از : instadp.net و izuum.com که البته توصیه می شود از سایت اول بیشتر استفاده کنید چون سرعت لود بالاتری دارد. در ادامه روش استفاده از این سایت ها را توضیح می دهیم.

 

۱. استفاده از سایت instadp.net

به جرئت می توانیم بگوئیم که بهترین روش مقاله، همین سایت می باشد چون هیچ نقصی ندارد و از ویژگی های مثبت آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
محیط کاربری جذاب
سرعت لود بالا
کیفیت بالای عکس
عدم نمایش تبلیغات زیاد
نمایش top instagrammers
بسیار ساده!!!

 

مراحل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق سایت instadp :

۱.آی دی پیج مورد نظر را تایپ کنید
۲‌. عکس را دانلود کنید!!!

 

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

 

۲. استفاده از سایت izuum.com

سایت izuum.com نیز می تواند گزینه مناسبی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام باشد. اگر شما به هر دلیلی نتوانستید از سایت instadp.net استفاده کنید، این سایت می تواند گزینه مناسبی باشد. روش استفاده هم مانند سایت قبلی می باشد.

 

استفاده از اپلیکیشن های ذخیره پروفایل اینستاگرام

 

۱. برنامه instaDP برای اندروید

شما می توانید از این اپلیکیشن برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام استفاده کنید، البته این برنامه دارای امکانات متنوعی می باشد که برخی از آنها را در پایین می بینید:
امکان دانلود عکس پروفایل
امکان دانلود پست ها
امکان دانلود استوری ها
امکان دانلود هایلایت ها
و کلی امکان دیگر

 

۲. برنامه igprofile برای iOS

اکثرا ما دوست داریم که عکس پروفایل دیگران را با کیفیت Full HD مشاهده و دانلود کنیم، اما نمی دانیم چطور؟ این برنامه این کار را برای ما آسان کرده است. نام این برنامه igprofile می باشد، این برنامه نیز همانند instaDP می باشد با این تفاوت که این برنامه برای دانلود عکس پروفایل iOS می باشد و روش استفاده از آن نیز فرقی ندارد.

 

اما از کدام روش استفاده کنم؟

توصیه ما این است که اگر می خواهید فقط چند عکس پروفایل را دانلود کنید، از سایت instadp.net استفاده کنید، اما اگر می خواهید تا به هر دلیلی از این روش به طور مستمر استفاده کنید و احساس می کنید که این روش جزء نیازهای شماست، بهتر است تا اپلیکیشن های معرفی شده را دانلود کرده و برای همیشه و به راحتی از آنها استفاده کنید.

 

جمع بندی

شاید شما هم به هر علتی قصد ذخیره پروفایل اینستاگرام پیجی را داشته باشید، اما خود اینستاگرام این امکان را به شما نمی دهد، در نتیجه شما مجبور هستید تا از ابزارهای جانبی استفاده کنید. بدین منظور شما می توانید از سایت های کمکی ویا برنامه های کمکی استفاده کنید که از جمله این سایت ها می توان به instadp.net و izuum.com و از جمله این برنامه ها می توان به برنامه instaDP برای اندروید و igprofile برای iOS اشاره کرد که شما می توانید با استفاده از آنها، عکس پروفایل دیگران را دانلود کنید.
ممنون از اینکه با آکادمی جولد همراه بودید، امیدواریم این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد، اگر که شما روش دیگر و یا سایت و برنامه دیگری را می شناسید، خوشحال می شویم تا در بخش نظرات آن را بیان کنید تا هم مقاله ما کامل تر شود و هم دیگران استفاده کنند :)

 

انتهای مقاله

 

حرف آخر

و اما حرف آخر اینکه تنها یک حرف میان learn و earn تفاوت است!

 

مقاله های مرتبط

تغییر فونت بیو اینستاگرام به راحتی آب خوردن! +آموزش تصویری

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام با گزینه data saver در اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات