آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

روش جالب کسب درآمد از روبیکا با بازی کردن

سلام مجدد به کاربران آکادمی جولد، امروز می خواهم به شما آموزش دهم که چگونه می توانید از بازی کردن پول در بیاورید، آن هم در اپلیکیشن روبیکا که مقاله کسب درآمد از روبیکا را نیز در همین سایت قرار داده ایم، می توانید تشریف ببرید و مشاهده کنید. روبیکا روش جالبی را دارد که شما می توانید با بازی کردن در آن به پول برسید. امروز می خواهیم تا به طور مفصل به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید کسب درآمد از بازی موبایل در روبیکا داشته باشید.

کسب درآمد از روبیکا با بازی کردن!

خلاصه مقاله

درباره روبیکا
کسب درآمد از روبیکا
کسب درآمد از بازی موبایل در روبیکا
میلیونر
جمع بندی
و اما حرف آخر

درباره روبیکا

روبیکا به عنوان یک اپلیکیشن همه کاره، فعالیت خود را از چند سال پیش آغاز کرد. این اپلیکیشن از امکانات فوق العاده ای برخوردار است که به عنوان مثال می توانیم از آن ها به دیدن فیلم و سریال، گوش دادن به موسیقی، پیام رسان، روبینو، خرید شارژ و اینترنت، خرید بلیط و اخبار اشاره کنیم. اما بخش جذابی که در روبیکا وجود داشته است، کسب درآمد از روبیکا بوده است. این خیلی برای مخاطب جذاب است که بتواند از موبایل خود پول در بیاورد. البته کسب درآمد از روبیکا از فروردین سال ۹۹ فاز جدیدی به خود پیدا کرد و به طور جدی تری پیگیری شده و قرار است تا رشد زیادی داشته باشد. پس توصیه میکنیم تا روی این روش سرمایه گذاری کنید. امروز می خواهیم تا روش کسب درآمد از بازی کردن در روبیکا را به شما آموزش دهیم. با آکادمی جولد همراه باشید.

 

کسب درآمد از روبیکا

همانطور که گفتیم کسب درآمد از روبیکا از قسمت های جذاب روبیکا به حساب می آید. می خواهیم تا به طور خلاصه روش های آن را برایتان توضیح دهیم. روش اول کسب درآمد از بازی است. این روش خیلی وقت می گذرد که در روبیکا وجود دارد. اگر بخواهیم توضیح مختصری در این باره بدهیم، باید بگوئیم که در این روش شما باید به سوالاتی در زمینه اطلاعات عمومی جواب دهید تا امتیاز کسب کنید و هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، درآمد بالاتری خواهید داشت. امروز دقیقا می خواهیم تا این روش را به طور کامل برایتان شرح دهیم. و البته فیلمی هم تهیه کرده ایم تا بهتر متوجه شوید. اما روش دوم که به تازگی (نوروز ۹۹) به این اپلیکیشن اضافه شده است، بسیار جدی تر است و روبیکا روی آن مانور زیادی می دهد. این روش چیزی نیست جز، کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا که البته ما این روش را در مقاله ای دیگر به طور مفصل توضیح داده ایم و توصیه میکنیم که آن را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله "رازهای کشف نشده کسب درآمد از روبیکا" مراجعه فرمائید

 

کسب درآمد از بازی موبایل

همانطور که گفتیم کسب درآمد از بازی موبایل یکی از امکانات جذاب روبیکا است. اما چطور می توانیم کسب درآمد از بازی موبایل داشته باشیم؟ مگر می شود؟ مگر داریم؟ در جواب باید بگویم که بله، هم میشود و هم داریم:)
برای اینکه این موضوع را به خوبی درک کنید، توصیه می کنیم این ویدئو را حتما مشاهده کنید تا روش کسب درآمد از بازی در روبیکا را یاد بگیرید.

 

مشاهده فیلم

بازی های موجود فعلی برای پول درآوردن در روبیکا

روبیکا همیشه بازی هایی در قسمت بازی کن جایزه ببر، قرار می دهد که امکان دارد پس از چند ماه این بازی ها تغییر کند در حال حاضر دو بازی به نام های میلیونر و فیلمخوره در روبیکا برای کسب درآمد از بازی وجود دارد که در ادامه بازی میلیونر را برایتان به طور مفصل توضیح خواهم داد زیرا این بازی نسبت به بازی دیگر ثبات و جذابیت بیشتری دارد. البته توصیه میکنیم قبل از اینکه ادامه متن را بخوانید حتما ویدئو را مشاهده کنید تا آسان بفهمید.

 

کسب درآمد از روبیکا با بازی موبایل میلیونر

کسب درآمد از روبیکا با بازی کردن!

بازی میلیونر، به سبک مسابقه بزرگ برنده باش طراحی شده است طوری که واقعا می توان از آن جایزه کسب کرد. در ادامه می خواهیم تا بخش ها و قوانین این بازی را برایتان توضیح دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.
توضیح بازی میلیونر
بازی میلیونر شامل ۱۵ سوال و ۳ نقطه امن می باشد. شما برای شروع بازی ۱۰۰۰ سکه می دهید و می توانید تا ۲۰۰۰ سکه برنده شوید. البته نگران میزان سختی سوالات نباشید چون بعد از اینکه ۲ تا ۳ بار در این مسابقه شرکت کنی، دیگر جواب دادن به سوالات این بازی برایت راحت خواهد شد زیرا نقطه مثبت این بازی این است که اکثر سوالات تکراری هستند و وقتی شما سوالی را یک بار حل کرده باشید، دیگر برایتان سخت نخواهد بود تا چند بار به آن سوال جواب دهید.

کسب درآمد از روبیکا با بازی کردن!

هر روز ۴۰۰ هزار تومان جایزه!

بازی میلیونر هر روز مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ۵۰ نفر برتر همان روز می دهد که به نسب معینی به آن ها تقسیم خواهد شد. (برای مثال نفر اول ۷۵۰۰۰ تومان و نفر دوم ۶۰۰۰۰ تومان درآمد از روبیکا خواهد داشت) شما باید سعی کنید تا هر روز جزء نفرات برتر آن روز باشید تا درآمد بیشتری از این بازی کسب کنید.

 

۲۰ هزار تومان هدیه برای همه

در ابتدا که شما در این بازی ثبت نام می کنید و یک دست بازی می کنید، این بازی به عنوان هدیه ۲۰ هزار تومان به کیف پول شما اضافه می کند. البته شما نمی توانید آن را برداشت کنید. چون که حداقل میزان برداشت، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است که شما ۸ روز مهلت دارید تا به این عدد برسید. قبول دارم که انتظار نابجایی است، اما دست نیافتنی نیست، البته این شعار نیست چون در این باره مدرک داریم.

 

کیف پول

شما میتوانید در قسمت کیف پول، میزان درآمد از بازی خود و زمان باقیمانده تا رسیدن به نفرات برتر روز را مشاهده کنید. در این قسمت توضیحی داده شده است که برایتان می نویسم:

"شما ۸ روز فرصت دارید مبلغ کیف پولتان را به ۵۰۰ هزار تومان برسانید در غیر این صورت که پول شما صفر میشه و باید از اول بازی کنید برای پر شدن کیف پول باید هر روز بازی کنید و جزو ۵۰ نفر اول بازی باشید به قسمت برترین‌های بازی مراجعه کنید در قسمت برترین‌های روز جایزه‌ای که نفر اول تا پنجاهم برنده میشوند جلوی اسم شان مشخص هست مثلا اگر آن روز نفر اول بشید ۷۵ هزار تومان به کیف پول شما افزود همیشه وقتی به ۵۰۰ هزار تومان برسید و زمان تمام بشه مبلغ کیف پول به بانک منتقل میشه و میتونید تسویه حساب کنید و پولتان به حساب شما واریز میشه توجه کنید هر بازیکن فقط یک بار می‌تواند جایزه نقدی پانصد هزار تومان را دریافت کنند نکته با توجه به تکراری شدن سوالات در روزهای آخر زمان پاسخگویی به سوالات کاهش پیدا خواهد کرد."

کسب درآمد از روبیکا با بازی کردن!

 

جدول امتیازات

کسب درآمد از روبیکا با بازی کردن!

قسمتی در این اپلیکیشن وجود دارد به نام جدول امتیازات که شما می توانید با ورود به آن نفرات برتر را مشاهده کنید و درآمد آن ها از این بازی را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید رتبه ی خود را در این بازی مشاهده و میزان کسب درآمد از روبیکا را بفهمید.

 

جمع بندی

کسب درآمد از روبیکا شیوه جذابی است که روبیکا آن را از چندین وقت پیش شروع کرده. در آن زمان فقط کسب درآمد از بازی موبایل در روبیکا بوده است و شما می توانستید با بازی کردن در پول در بیاورید. در این مقاله ما این روش را برایتان شرح دادیم. اما روشی که روبیکا اخیرا به پلتفرم خود اضافه کرده است بسیار جدی تر است و همانطور که گفتم شما می توانید با تولید محتوا، از روبیکا پول در بیاورید.

البته ما این روش را به طور کامل برایتان در مقاله ی راز های پنهان کسب درآمد از روبیکا توضیح دادیم. برای مطالعه این مقاله کلیک کنید.

انتهای مقاله

و اما حرف آخر

و حرف آخر اینکه تنها یک حرف میان learn وearn  تفاوت است.

 

در صورت بروز هر مشکلی می توانید آن را در بخش نظرات همین مقاله بیان کنید تا پاسخگوی شما باشیم

 

مقاله های مرتبط

راز های کشف نشده کسب درآمد از روبیکا

نظرات (۲)

درود عزیز

بسیار عالی مقاله مختصر و مفیدی بود

خسته نباشید

1 1 1 1 1 1 1 1111
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

 

پاسخ:
درود، ممنون از نظر جنابعالی

سلام خسته نباشید...ببخشبد من توی بازی امروز نفر اول شدم ولی اصلا کیف پول رو برام نمیاره و مبلغ هارو هم نمیزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات