آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

معرفی بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام (دانلودر اینستاگرام)

دانلود از اینستاگرام اندروید

خلاصه مقاله

مقدمه
دانلود از اینستاگرام
یک نکته اولیه در این باره
دانلود از اینستاگرام اندروید
دانلود از اینستاگرام ایفون
جمع بندی
مشکلی دارید؟

مقدمه

درود بر کاربران سایت آکادمی جولد، با یک مقاله کاربردی دیگر در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید. پلتفرم اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است و از محبوبیت فوق العاده ای در بین مردم برخوردار است، اما هیچ وقت هیچ چیزی کامل و بی نقص نیست جز خدا...
یکی از اشکالات این اپلیکیشن این است که امکان دانلود از اینستاگرام به طور مستقیم وجود ندارد. شاید شما هم قصد دانلود عکس یا فیلمی از اینستاگرام داشته اید اما نمی دانسته اید که چگونه باید این کار را انجام دهید، شاید شما عکس ها را با اسکرین شات و فیلم ها را با اسکرین ریکوردر ذخیره کرده باشید. اما همین الان به شما می گویم که اگر این کار را انجام می دهید، دیگر به این کار مسخره ادامه ندهید:) چون امروز در این مقاله می خواهم به شما اپلیکیشن های دانلودر اینستاگرام برای دانلود از اینستاگرام اندروید و همچنین دانلود از اینستاگرام ایفون را معرفی خواهم کرد و قابلیت ها و امکانات آن ها را برای شما به طور مختصر بیان خواهم کرد. با آکادمی جولد همراه باشید.

 

دانلود از اینستاگرام

همانطور که گفتم، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی ایران است. افرادی که اکثر وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند، گاهی می خواهند که عکس ها و فیلم هایی که در آن مشاهده می کنند، در گوشی خود ذخیره کنند اما نمی دانند دانلود از اینستاگرام چگونه است. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، در این مقاله به شما دانلود از اینستاگرام اندروید و دانلود از اینستاگرام ایفون را آموزش خواهیم داد و اپلیکیشن هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که شما با استفاده از آنها به راحتی می توانید عکس ها و فیلم هایی که در اینستاگرام می بینید و قصد دانلود آنها را دارید، دانلود کنید.

 

یک نکته اولیه در این باره

خب، قبل از اینکه اپلیکیشن ها را به شما معرفی کنم، یک نکته اولیه را به شما می گویم. آن هم این است که این اپلیکیشن ها همگی یک شیوه یکسانی دارند و شما با استفاده از مراحل زیر می توانید عکس یا فیلم خود را دانلود کنید:
۱.گزینه ۳ نقطه بالا سمت راست پست را انتخاب کنید

دانلود از اینستاگرام اندروید

۲.روی گزینه copy link  کلیک کنید

دانلود از اینستاگرام اندروید

 

۳.لینک کپی شده را در یکی از اپلیکیشن هایی که معرفی خواهیم کرد، جاگذاری کنید
۴.همین، پست دانلود شد...

ما در آکادمی جولد همیشه سعی بر گستردگی مطالب داریم، بر همین اصل هم دانلود از اینستاگرام اندروید هم دانلود از اینستاگرام ایفون را به شما آموزش می دهیم و اپلیکیشن های دانلودر اینستاگرام هر کدام را معرفی خواهیم کرد، لذا در جهت اینکه وقت شما بسیار برای ما حائز اهمیت است، بخش مربوط به گوشی خود را بخوانید تا در کمترین وقت، بیشترین بهره را ببرید.

 

دانلود از اینستاگرام اندروید

اپلیکیشن های متعددی برای دانلود از اینستاگرام اندروید همانند دانلود از اینستاگرام ایفون وجود دارند که این امکان را به شما می دهند تا عکس و فیلم را از اینستاگرام در گوشی خود ذخیره کنید و حتی برخی از این اپلیکیشن ها امکان ذخیره کپشن را نیز به شما می دهند که می تواند بسیار جالب باشد. امروز می خواهم تا ۲ تا از بهترین اپلیکیشن های دانلودر اینستاگرام را به شما معرفی کنم که امیدوارم مفید واقع شود.

 

۱.Video Downloader for Instagram :

دانلود از اینستاگرام اندروید

اپلیکیشنی بسیار عالی و جذاب برای دانلود از اینستاگرام با بیش از ۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی!
امکانات این اپلیکیشن:
۱.دانلود ویدئو یا ری پست کردن آنها
۲.دانلود عکس ها یا ری پست کردن آنها
۳.ذخیره فیلم ها و عکس های اینستاگرام در گالری
۴.کپی تگ ها از اینستاگرام
۵.به اشتراک گذاشتن فیلم ها و عکس های مورد علاقه شما با دیگران
۶.پست مجدد
استفاده بسیار آسان به راحتی آب خوردن با کمک
مراحل زیر:
۱.اینستاگرام را باز کنید و لینک پست را کپی کنید
۲.لینک را در Video Downloader جاگذاری کنید
۳.پست را دانلود و یا ری پست کنید (دوباره آن را پست کنید)

 

۲.Photo & Video Downloader for Instagram :

دانلود از اینستاگرام اندروید

اپلیکیشنی مشابه اپلیکیشن قبلی که دانلود از اینستاگرام اندروید را برای شما آسان می کند. این اپلیکیشن در گوگل پلی بیش از ۱۰ میلیون دانلود داشته است.
با این اپلیکیشن به صورت رایگان پست های اینستاگرام را دانلود کنید، به اشتراک بگذارید و ری پست کنید. این اپلیکیشن حتی نیاز به ورود هم ندارد! شما فقط کافی است تا لینک را کپی کرده و در این اپلیکیشن جاگذاری کنید، به همین راحتی پست دانلود می شود.

چگونه از این اپلیکیشن استفاده کنیم؟

برای استفاده از این اپلیکیشن ۲ راه وجود دارد:
۱.استفاده از گزینه Share link :
گام اول: وارد پستی که از آن خوشتان می آید شوید و گزینه  share link را انتخاب کنید
گام دوم: اپلیکیشن را باز کرده و پست را به راحتی دانلود کنید

۲.استفاده از گزینه Copy link :
گام اول: وارد پستی که از آن خوشتان می آید شوید و گزینه  copy link را انتخاب کنید
گام دوم: وارد اپلیکیشن شوید و پست را دانلود کنید

این دو اپلیکیشن بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام اندروید هستند اگر هم شما از اپلیکیشن دیگری استفاده می کنید، ممنون میشم تا آن را در بخش نظرات به ما هم معرفی کنید.

 

دانلود از اینستاگرام ایفون

همانند اندروید، اپلیکیشن های متنوعی برای آیفون هم عرضه شده اند تا دانلود از اینستاگرام ایفون را برای شما آسانتر کنند. در این مقاله ۲ تا از بهترین اپلیکیشن ها را به شما معرفی خواهیم کرد و درباره آنها به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

۱.Insta Down :

دانلود از اینستاگرام ایفون

این اپلیکیشن در گوگل پلی بیش از ۱ میلیون نصب داشته است و نصب آن بسیار آسان است. در آپدیت جدید آن هم دیگر خبری از باگ نیست.
مراحل کار هم به شکل زیر است:
۱.ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید
۲.لینک پست اینستاگرام را کپی کنید
۳.در باکس مورد نظر در اپلیکیشن لینک را جایگذاری کنید و به همین راحتی پست را دانلود کنید
حالا دیگر پست در آیفون شما ذخیره شده است:)

 

۲.Insta Saver :

دانلود از اینستاگرام ایفون

اپلیکیشن اینستا سیور همانند اپلیکیشن هایی که در بخش دانلود از اینستاگرام اندروید گفتیم دارای قابلیت ری پست می باشد. این اپلیکیشن در گوگل پلی بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و برای دانلود از اینستاگرام ایفون بسیار مفید و کاربردی است.
امکان ری پست همراه کپشن!
آیا می خواهید فیلم و عکس و استوری و هایلایت اینستاگرام را در ایفون ذخیره کنید؟ این اپلیکیشن با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار مفید است. این امکانات عبارتند از:
۱.امکان ذخیره فوق العاده سریع استوری اینستاگرام در گالری
۲.دانلودر حرفه ای
۳.حتی عکس پروفایل دیگران هم ذخیره کنید!

 

جمع بندی

حتما شما هم وقت زیادی در اینستاگرام می گذرانید و از بسیاری از پست هایی که می بینید، خوشتان می آید و تصمیم به دانلود آن می گیرید اما نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید. ما در آکادمی جولد، در این مقاله به طور مفصل روش دانلود از اینستاگرام اندروید و دانلود از اینستاگرام ایفون را آموزش دادیم و اپلیکیشن های مربوطه را معرفی کردیم. اگر شما هم اپلیکیشنی را می شناسید، حتما آن را معرفی کنید تا به مقاله اضافه کنیم.

 

مشکلی پیش اومده؟

اگر در طی انجام مراحل آموزش داده شده، مشکلی برایتان پیش آمد، آن را در بخش نظرات همین مقاله عنوان کنید تا مشکلتان را بر طرف کنیم

 

مقاله های مرتبط

گذاشتن یک عکس در چند پست (آموزش عکس پازلی اینستاگرام)

ترفند دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت Full HD

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام با گزینه data saver در اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات