آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

دانلود کتاب راهنمای استفاده از اینستاگرام برای والدین

کتاب راهنمای جامع اینستاگرام برای والدین

خلاصه مقاله

مقدمه
کتاب راهنمای استفاده از اینستاگرام‌ چیست؟
سرفصل های کتاب
دانلود کتاب راهنمای جامع والدین اینستاگرام
جمع بندی
نظر شما چیست؟

مقدمه

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم هاست و انواع غشای جامعه در آن حضور دارند از جمله جوانان و نوجوانان و این باعث شده که نظارت والدین بر نوجوانان و جوانان افزایش یابد زیرا امکان دارد در این محیط سلامت این افراد به خطر بیافتد شرکت اینستاگرام تصمیم گرفته تا کتابی به عنوان راهنمای جامع والدین اینستاگرام منتشر کند این کتاب به زبان‌های زیر منتشر شده است:

  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • مجارستانی
  • ایتالیایی
  • ژاپنی
  • کره ای
  • مقدونیه ای
  • پرتغالی
  • اسلوونیایی
  • اسپانیایی
  • سوئدی

و البته به زبان فارسی ترجمه نشده است که ما در آکادمی جولد این کار را انجام دادیم زیرا متوجه آن هستیم که اهمیت این کار بسیار بسیار بالاست و نظارت بر نوجوانان و جوانان در شبکه اینستاگرام نقش حیاتی را در آینده آنها ایفا می کند. اگر شما هم پدر و مادری هستید که نگران سلامت فرزند خود در شبکه‌های مجازی و مخصوصا اینستاگرام هستید و از امنیت این شبکه ها آگاهی ندارید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید و یا اینکه اصلا دنبال راهنمای استفاده از اینستاگرام هستید به هر حال این مقاله مخصوص شماست، پس توصیه می کنیم تا آخرین مقاله را با دقت مطالعه کنید.

 

کتاب راهنمای استفاده از اینستاگرام چیست؟

همان‌طور که گفتیم شرکت اینستاگرام کتابی به عنوان راهنمای استفاده از اینستاگرام برای والدین را منتشر کرد این کتاب با بازخورد بسیار خوبی همراه شد زیرا هدف این کتاب نظارت و نوجوانان و افزایش هر چه بیشتر امنیت خود اینستاگرام است. زیرا اینستاگرام امکان دارد تا سلامت نوجوانان را به خطر بیندازد، در این کتاب شما یاد می گیرید که چگونه با نوجوانان خود درباره اینستاگرام صحبت کنید و بیشتر درباره اینستاگرام اطلاعات جمع آوری می کنید و آگاهی های شما در این باره افزایش پیدا خواهد کرد. اینستاگرام این رو متوجه شده است که امنیت در شبکه های اجتماعی حرف اول را می‌زند و به همین خاطر تصمیم گرفته است تا با اقداماتی که انجام می دهد امنیت اینستاگرام را بالا ببرد، یکی از مهمترین اقداماتی که انجام شده است نوشتن کتاب راهنمای استفاده از اینستاگرام برای والدین است، در ابتدای این کتاب متن زیر آمده است:

اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالاً شما یک والدین هستید از تحقیقات می‌دانیم که بسیاری از والدین نسبت به ایمنی نوجوانان خود در بستر فضای مجازی نگران هستند و به عنوان سرپرستانی که در اینستاگرام کار می‌کنیم می‌خواهیم این نگرانی‌ها را رفع کنیم فرزندپروری هم یک مسئولیت عالی و هم یک مسئولیت شگفت‌انگیز است برای همه فرصت های باورنکردنی که والدین به ارمغان می‌آورند برخی موارد چالش برانگیز نیز وجود دارد که ما نسل اول دیجیتال های بومی را برای آنها پرورش می دهیم دنیای آنلاین به همان اندازه دنیای آفلاین مهم است!

می دانیم که به عنوان والدین درک این موضوع که نوجوان شما به صورت آنلاین وقت خود را می گذرانند کار دشواری است و چرا آنها وقت زیادی را در تلفن‌های خود می‌گذرانند در حالی که به نظر می‌رسد ارسال عکس و فیلم برای آنها طبیعت دوم است دشوار است بدانید که چگونه می‌خواهیم با نوجوانان گفتگوی صمیمی برقرار کنیم و در حین یادگیری خودمان آنها را ایمن نگه داریم ما این نگرانی‌ها را با شما در میان می گذاریم و شما را درک می کنیم

به همین دلیل ما این راهنما را ایجاد کرده‌ایم ما می‌دانیم که ممکن است این گفت‌وگوها با نوجوانان شما دلهره آور باشد ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از وسایل مورد نیاز برای شروع گفتگو مجهز شده اید و امیدواریم که این راهنما کارها را کمی آسان‌تر کند.

ما مسئولیت بزرگی را احساس می کنیم تا مطمئن شویم اینستاگرام یک جامعه حمایتی برای ارتباط و اشتراک گذاری نوجوانان است و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما به عنوان والدین احساس آگاهی و توانمندی برای راهنمایی آنها را دارید ما معتقدیم که اولین قدم درک دلیل استفاده از اینستاگرام است و چه ابزاری برای آنها مثبت و ایمن است.

برای اطلاعات بیشتر و تماشای ویدیوی که این ابزارها را برای شما توضیح میدهیم به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
parents.instagram.com

 

سرفصل های کتاب

سرفصل های کتاب راهنمای استفاده از اینستاگرام به شرح زیر است:


اینستاگرام چیست؟

مدیریت حریم خصوصی

حریم خصوصی اکانت
تعاملات ناخواسته را مسدود کنید

مدیریت روابط

مدیریت کامنت ها
بلاک کامنت ها
فیلتر کامنت ها

مدیریت زمان

فعالیت خود را مشاهده کنید
هشدار روزانه را روشن کنید
بیصدا کردن نوتیفیکیشن ها
You're all caught up!

۱۰ سوال برای کمک به شروع گفتگو با نوجوانان

اصطلاحات اینستاگرام

 

دانلود کتاب راهنمای استفاده از اینستاگرام

 برای دانلود این کتاب کلیک کنید 

نظر شما چیست؟

حالا نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید که اینستاگرام فقط در پی افزایش امنیت پلتفرم خود است یا سلامت نوجوانان هم برای آنها مهم است؟؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات