آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

روش های افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام

خلاصه مقاله

چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم

8 روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام

1.فیسبوک و اینستاگرام با هم غوغا می کنند

2.هشتگ ها را دست کم نگیرید

3.عکس های ترکیبی معجزه می کنند

4.از فیلترهای محبوب اینستاگرام نهایت بهره را ببرید

5.فعالیت بیشتر در اینستاگرام=افزایش لایک اینستاگرام

6.بهترین زمان انتشار عکس در اینستاگرام را بدانید

7.بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام را بدانید

8.هر که فالوورش بیش، لایکش بیشتر

چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم ؟

می دانیم که اینستاگرام یکی از پرقدرتمند ترین اپلیکیشن های دنیا می باشد و کسی منکر این قضیه نیست و حال باز هم میدانیم که جزو محبوب ترین اپلیکیشن های جهان و مخصوصا ایران است ( بر منکرش لعنت ). این ویژگی اینستاگرام باعث شده تا مخاطبان زیادی به سمت آن هجوم بیاورند و این یعنی یک فرصت عالی برای کسانی که می خواهند هنر خود و یا کسب و کار خود را به میلیون ها نفر بشناسانند و برند خود را تبلیغ کنند.
اگر شما هم دارای هنری هستی و یا کسب و کاری راه انداختی و یا اصلا می خواهی با اینستاگرامت به دوستانت پز بدی، این مقاله را از دست نده.
در مقاله قصد داریم به این بپردازیم که چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم؟ لطفا تا آخر مقاله همراه ما باشید.


۸ روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام:


۱.فیسبوک و اینستاگرام با هم غوغا می کنند

افزایش لایک اینستاگرام به کمک فیسبوک

افزایش لایک اینستاگرام توسط اتصال اکانت فیسبوک به اینستاگرام روشی رایگان و جذاب است زیرا اینستاگرام زیر مجموعه فیسبوک به حساب می آید اما چون فیسبوک در ایران با محدودیت هایی مواجه است ، باعث شده تا بسیاری از کاربران فیسبوک به اینستاگرام مهاجرت کنند. اما اصلا فیسبوک را دست کم نگیرید. به شما پیشنهاد میکنم تا حتما اکانت فیسبوک خود را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید تا متوجه رشد پیج خود شوید.
شاید با خود بگوئید اکانت فیسبوک چه ربطی به اکانت اینستاگرام دارد؟ آیا باعث افزایش لایک اینستاگرام من هم می شود؟
در جواب این سوال باید به شما بگویم که بله، طبق آمار، ۳٪ کسانی شما را در فیسبوک دنبال میکنند، فالوور اینستاگرام شما هم می شوند. یعنی اگر شما ۱۰۰۰۰ فالوور فیسبوک داشته باشید در حقیقت ۳۰۰ فالوور به پیج اینستاگرام خود افزوده اید. به همین خاطر است که میگوییم اتصال اکانت فیسبوک به اینستاگرام باعث افزایش لایک رایگان و فالوور اینستاگرام شما می شود.

 

۲.هشتگ ها را دست کم نگیرید

امکان هشتگ گذاری در زیر پست یکی از امکانات فوق العاده کاربردی اینستاگرام است که در اختیار کاربر خود قرار می دهد تا به طور قابل توجهی باعث افزایش لایک رایگان شود.
در هشتگ گذاری باید به ۳ نکته بسیار مهم توجه کرد:
۱- استفاده از هشتگ های پربازدید اینستاگرام: همیشه سعی کنید تا از هشتگ های پربازدید اینستاگرام استفاده کنید تا افراد بیشتری قادر به دیدن پست شما باشد و در نتیجه این باعث افزایش لایک پست اینستاگرامی شما می شود.
۲-از هشتگ های نامربوط استفاده نکنید! : درسته که میگیم از هشتگ های پربازدید استفاده کنید اما به شدت توصیه میکنیم از استفاده از هشتگ های بی ربط خودداری کنید، این کار نه تنها باعث افزایش لایک اینستاگرام شما نمی شود بلکه حتی باعث کاهش آن می شود.
۳-از استفاده بی رویه از هشتگ ها بپرهیزید: حتما این را میدانید که اگر از بیش از ۳۰ هشتگ استفاده کنید، دیگر اینستاگرام به شما بها نمی دهد و به عبارتی از نظر اینستاگرام شما بیهوده اید. توصیه می شود که حداقل از ۵ هشتگ استفاده کنید تا باعث افزایش لایک اینستاگرام شما شود و حتی گاهی هم ۱۱ هشتگ را بهترین حالت ممکن می دانند.


۳.عکس های ترکیبی معجزه می کنند

برای افزایش لایک رایگان این روش معرکه است. عکس های ترکیبی (diptic) جذابیت بسیار بالاتری برای مخاطب دارد، زیرا او می تواند چندین عکس را در قالب یک عکس مشاهده کند و آن ها را با هم مقایسه کند. همین تفاوت میان عکس هاست که جذابیت این نوع عکس ها را بالا می برد و باعث افزایش لایک اینستاگرام می شود.
بگذارید تا یک آمار جالب برایتان بگویم: عکس های ترکیبی ۱۹/۵٪ لایک بیشتر و ۲۲٪ کامنت بیشتر برایتان هدیه خواهند آورد !!! این همان قدرت تنوع و جذابیت است. به شما توصیه میکنم تا با این روش جذابیت پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید.

 

۴.از فیلتر های محبوب اینستاگرام نهایت بهره را ببرید

از فیلتر های اینستاگرام حتما استفاده کنید زیرا همانطور که گفتم جذابیت عکس ها باعث میشود تا لایک پیج شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد. یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت و جذابیت عکس، استفاده از فیلتر های خود اینستاگرام است که برخی از آن ها را که در افزایش لایک اینستاگرام شما نقش زیادی دارد به شما توضیح می دهم:
۱.Normal: این فیلتر همان عکس شماست و تغییری در آن ایجاد نمی کند و کاملا طبیعی است.
۲.Clarendon: عکس ها را روشن تر میکند و بسیار برای جذابیت عکس شما مفید خواهد بود و لایک پست شما را بالا می برد.
۳.Moon: رنگ ها را خاکستری-سفید میکند .
۴.Amaro: جلوه ای ویژه به عکس می دهد و جذابیت آن را بالا می برد.
۵.Juno: رنگ ها را زنده می کند و به عکس شادابی می بخشد
و بسیاری از فیلتر های دیگر وجود دارد که متناسب با سلیقه خودتان می توانید آن ها را انتخاب کنید و با این روش باعث افزایش لایک پست اینستاگرام خود شوید.

 

۵.فعالیت بالا در اینستاگرام = افزایش لایک رایگان

شما می توانید با فعال بودن در اینستاگرام، لایک اینستاگرام خود را بالا ببرید البته این روش به این معنی نیست که صرفا در اینستاگرام باشید و وقت خود را بگذرانید، واضح است که با این روش نمی توانید لایک اینستاگرام خود را بالا ببرید، بلکه منظور از فعالیت بالا این است که پست های دیگران را لایک کنید، تا می توانید لایک کنید، متاسفانه بعضی ها فکر میکنند لایک کردن چیزی از آن ها کم میکند، اما باید بدانند که سخت در اشتباه اند چون لایک کردن پست دیگران نه تنها چیزی از شما کم نمیکند، بلکه باعث افزایش لایک و فالوور اینستاگرام شما می شود.
اما چطور؟ باز هم آمار و ارقام به ما دلیل ماجرا را نشان میدهند. با هر ۱۰۰۰ لایکی که به پست های دیگران می دهیم، ۲۱/۷ لایک و ۶/۱ دنبال کننده به شما افزوده خواهد شد. و این همان تاثیر فعال بودن بر افزایش لایک اینستاگرام است.
 

اصلی ترین بخش مقاله «چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم» اینجاست! انتخاب بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام بسیار مهم است. یعنی شما باید بدانید که ساعت اوج اینستاگرام چه ساعاتی است و با توجه به آن بتوانید پست های خود را در بهترین زمان انتشار پست، منتشر کنید. ما ساعات اوج انتشار پست را به 2 قسمت تقسیم میکنیم : بهترین زمان انتشار پست هایی که عکس هستند و بهترین زمان انتشار پست هایی که فیلم هستند، پس با دقت شماره های 6 و 7 را مطالعه کنید.

 

۶.بهترین زمان انتشار عکس

اما مهم ترین قسمت ماجرا، انتخاب بهترین زمان برای انتشار عکس از مهم ترین روش های افزایش لایک باورنکردنی و البته رایگان است. خیلی ها فکر میکنند که زمان پست کردن عکس تاثیر خاصی بر تعداد لایک آن پست ندارد اما سخت در اشتباه اند. مثلا فرض کنید که اگر یک عکس را ساعت ۵ بعد از ظهر پست کرده باشیم و همان عکس را ساعت ۳ بامداد پست کرده باشیم ، به نظر شما تعداد لایک این ها با هم تفاوت ندارد؟ من به شما قول می دهم که تعداد لایک پست دوم حتی نصف پست اول هم نمی شود!
و اما بهترین زمان انتشار عکس: انتشار عکس دارای سه بازه زمانی طلایی می باشد: ۷-۹ صبح ، ۵-۷ بعد از ظهر و ۹ شب تا ۱ بامداد. که البته در میان آنها ساعت ۵-۷ بعد از ظهر فوق العاده است و بیشترین تاثیر را در افزایش لایک اینستاگرام دارد.

 

۷. بهترین زمان انتشار فیلم

همانطور که زمان انتشار عکس از اهمیت بالایی برخوردار است، زمان انتشار فیلم نیز بسیار مهم است و در افزایش لایک رایگان پست موثر است.
از آنجایی که اکثر مردم از صبح تا شب در بیرون هستند، بسیار برایشان سخت است تا ویدئو های پست شده را ببینند، زیرا ممکن است تا فرد نتواند در محیطی که قرار دارد ویدئو را با صدا ببیند. و این یعنی عملا در این زمان ها با پست گذاشتن ویدئو فقط زمان خود را هدر می دهید و باعث افزایش لایک اینستاگرام نمی شوید.
حالا فیلم را چه زمانی منتشر کنیم؟
طبق آمار بدست آمده، بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام بین ساعات ۹ شب تا ۱ بامداد است، زیرا در این زمان، اکثر مردم در خانه های خود به سر می برند و به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانند فیلم شما را مشاهده کنند و آن را لایک کنند و برایش کامنت بنویسند.

 

برای اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام مراجعه کنید

 

۸.هر که فالوورش بیش لایکش بیشتر

اصلی ترین راه افزایش لایک اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام است. مانند ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر، هر که فالوور های بیشتری داشته باشد، میزان لایک بالاتری کسب میکند و کاملا طبیعی است زیرا وقتی شما پست خود را منتشر می کنید، در قسمت  home فالوور های شما، پست شما نمایش داده می شود. بدین صورت هر چه میزان فالوور شما بیشتر باشد، شانس دیده شدن پست شما هم به طبع بیشتر خواهد بود و این به معنی افزایش لایک شماست. البته رابطه میان میزان لایک و میزان فالوور، یک رابطه دو طرفه است. یعنی اگر پستی بگذارید که لایک بسیار بخورد، شک نداشته باشید که فالوور های پیج اینستاگرام شما هم افزایش خواهد یافت. پس به نظر من لازم است تا درباره افزایش فالوور اینستاگرام هم بدانید تا بتوانید لایک اینستاگرام را افزایش دهید.

 

برای اینکه درباره روش های رایگان افزایش فالوور بیشتر بدانید به مقاله های زیر مراجعه فرمایید:

مقاله رازهای افزایش فالوور اینستاگرام

 

در مقاله به این پرداختیم که چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم و به معرفی ۸ روش معجزه آسا برای افزایش لایک رایگان پرداختیم. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از تمام روش های آموزش داده شده برای بالا بردن لایک استفاده کنید و نتیجه خود را برای ما کامنت کنید.
آدرس اینستاگرام آکادمی جولد:
https://www.instagram.com/jold.ir/

انتهای مقاله

و حرف آخر : یادتون باشه که تنها یک حرف بین learn  و earn تفاوت است ... .

کلمات کلیدی : افزایش لایک اینستاگرام، افزایش لایک، افزایش لایک اینستا، چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم، افزایش لایک رایگان

 

مقاله های مرتبط

رازهای افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم+معرفی ۷ روش افزایش لایک (بخش۲)

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را جدی بگیرید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات