آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۶

رازهای افزایش فالوور اینستاگرام

۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

خلاصه محتوا

چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام
۱.استفاده از هشتگ های پربازدید
۲.مسابقه گذاشتن و جایزه دادن
۳.از شبکه های مجازی دیگر برای افزایش فالوور رایگان کمک بگیرید
۴.اتصال اکانت فیسبوک به اینستاگرام
۵.لایک کنید و کامنت بگذارید
۶.تبلیغات در پیج های پر بازدید
۷.دوستان خود را تگ کنید
۸.قدر مناسبت ها و ایام خاص را بدانید
جمع بندی
و اما حرف آخر

سلام به کاربران عزیز سایت آکادمی جولد. حتما برایتان پیش آمده که تصمیم داشته باشید تا تصمیم به افزایش فالوور اینستاگرام خود داشته باشید اما ندانید با چه ترفند و چه استراتژی این کار را انجام دهید. شاید شما کسی باشید که دوست داشته باشید فرد مشهوری در اینستاگرام باشید یا دارای کسب و کاری هستید و می خواهید که از راه اینستاگرام برند خود را تبلیغ کنید. در هر صورت باید دنبال افزایش فالوور پیج خود باشید.
چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام
برای اینکه بتوانید فالوور پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید، لازم است تا ترفند های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را بدانید. به همین خاطر ما در مقاله "۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام" به شما آموزش می دهیم تا چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم و خود را به افراد بیشتری معرفی کنیم.

 

۸ روش واقعی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

 

۱.استفاده از هشتگ های معروف

نخستین و مهم ترین روش افزایش فالوور رایگان اینستاگرام، استفاده از هشتگ های پربازدید و معروف در زیر هر پست است. تاثیر هشتگ گذاری به حدی بالاست که اگر درباره آن مطالعه کامل داشته باشید، از هزاران پیجی که رقیب شما هستند جلو خواهید زد و آن ها حتی به گرد پای شما هم نخواهند رسید.
بعضی متاسفانه استفاده از هشتگ های مناسب را شوخی می دانند و اصلا توجهی به آن نمی کنند و انتظار افزایش فالوور اینستاگرام خود هم دارند!
اما شما اشتباه نکنید و بهترین استفاده از هشتگ های اینستاگرام را ببرید.
اما چگونه از راه هشتگ گذاری به افزایش فالوور رایگان برسیم؟
برای اینکه نهایت بهره را از هشتگ های اینستاگرام ببرید، باید به ۳ نکته اساسی توجه کنید و آن ها را به کار برید:
۱- استفاده از هشتگ های پربازدید: طبیعی است که هر چه یک هشتگ پر بازدید تر باشد، شانس شما برای دیده شدن بیشتر خواهد بود. شما باید از هشتگ های پربازدید برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.
۲-استفاده از هشتگ های مرتبط: اگر میگوییم که بهتر است از هشتگ های پربازدید استفاده کنید، بدین معنی نیست که از هشتگ های غیر مرتبط استفاده کنید زیرا اینکار نه تنها باعث افزایش فالوور واقعی نمی شود بلکه تاثیر معکوس نیز دارد.
۳-چه تعداد هشتگ مناسب است؟
در جواب این سوال باید بهتان بگویم که به هیچ وجه بالای ۳۰ هشتگ استفاده نکنید. اما اینکه بهترین تعداد هشتگ چقدر است، باید بگویم که حداقل از ۵ یا ۶ هشتگ استفاده کنید. نکته جالب این است که محققان معتقدند که عدد طلایی هشتگ گذاری ۱۱ است یعنی اگر از ۱۱ هشتگ پربازدید و مرتبط استفاده کرده باشید، بیشترین تاثیر را در افزایش فالوور رایگان اینستاگرام خواهد داشت.

 

۲.مسابقه بگذارید و جایزه دهید

یک ترفند بسیار عالی و تاثیر گذار در افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، استفاده از برگزاری مسابقه و جایزه دادن به برندگان آن مسابقه است.
حال سوال این است که چگونه می توان از این روش به بهترین نحو استفاده کرد؟
شما باید در ابتدا خلاقیت به خرج دهید و طوری مسابقه را طراحی کنید که مردم ترغیب شوند تا در آن شرکت کنند. در زیر چند مثال از این روش را برایتان بیان می کنم:
به کامنتی که بیشترین لایک را کسب کند جایزه نفیسی اهدا کنید.
یا از بین فالوور های پیج به قید قرعه به چند نفر جایزه دهید.
و یا به ۱۰۰۰ امین فالوور پیج خود جایزه دهید.
این ها تنها چند مثال از مسابقات هستند که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شوند.
اگر شما دارای کالایی هستید که به تبلیغ آن می پردازید، این گزینه برای شما بسیار مناسب است تا جایزه را همان کالای خود انتخاب کنید. اینطور کسی که برنده جایزه است، تا ابد برند شما در ذهنش باقی خواهد ماند و برند شما را به دوستان و آشنایان خود نشان می دهد و به عبارتی سیستم تبلیغاتی دهان به دهان اتفاق می افتد و باعث افزایش فالوور رایگان و واقعی پیج شما می شود و تاثیر بسزایی در فروش شما خواهد داشت.
اگر هم که کالایی از خود ندارید اصلا اشکال ندارد مهم نام برند شماست که بر یاد مرد می ماند.

 

۳.از قدرت سایر شبکه های مجازی استفاده کنید

افزایش فالوور اینستاگرام

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور رایگان این است که از قدرت سایر شبکه ها و سایت های مجازی کمک بگیرید تا پیج اینستاگرامی خود را تبلیغ کنید.
بعضی فقط خود را روی اینستاگرام متمرکز می کنند که اشتباه بسیار بزرگی میکنند. شبکه های دیگر تاثیر بسزایی در افزایش فالوور اینستاگرام دارند که می خواهم بعضی از آنها را برایتان شرح دهم:
۱-تلگرام: در کنار اینستاگرام، تلگرام از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. پیشنهاد من این است که یک کانال تلگرامی خود را هم در کنار پیج اینستاگرام راه اندازی کنید و پیج خود و کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا سبب افزایش فالوور رایگان پیج خود شوید.
۲-آپارات: آپارات سرویس اشتراک دهی رایگان می باشد که بسیار در حوضه تبلیغات قدرتمند است. اگر بتوانید درباره پیج خود ویدئو هایی تولید کنید، قدم بزرگی در راه پیشرفت پیج اینستاگرام برداشته اید. این امر سبب افزایش فالوور اینستاگرام شما خواهد شد. اگر شما پیجی دارید که کالایی می فروشید یا خدمات می دهید و یا پیجی برای سرگرمی دارید، در هر صورت می توانید درباره پیج خود ویدئو هایی تولید کنید و آن را به اشتراک بگذارید.
در اینجا می خواهم یک نرم افزار فوق العاده را به شما معرفی کنم که با آن می توانید تیزر های تبلیغاتی بسازید:

 

اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی

اپلیکیشن video brochure maker

 

۴.حتما اکانت فیسبوک خود را به اینستاگرام خود وصل کنید

افزایش لایک اینستاگرام به کمک فیسبوک

راهی دیگر برای افزایش فالوور رایگان اینستاگرام پیج شما این است که اکانت فیسبوک خود را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید. اتصال اکانت فیسبوک به اینستاگرام موجب می شود تا کاربرانی که شما را در فیسبوک فالو می کنند، تبدیل به فالوور های پیج شما شوند. بگذارید تا یک آمار جالب به شما بگویم:
۳ تا ۵ درصد فالوور های فیسبوک، تبدیل به فالوور های اینستاگرام شما میشوند. یعنی اگر شما ۱۰۰۰۰ فالوور در فیسبوک داشته باشید، عملا ۳۰۰ تا ۵۰۰ فالوور اینستاگرامی خود را افزایش داده اید. توصیه میکنیم زمانی که پستی را در اینستاگرام منتشر می کنید، گزینه فیسبوک هم فعال کنید تا به طور خودکار به فیسبوک شما پست شود.

 

۵.تا میتوانید لایک کنید و کامنت بگذارید

برای افزایش فالوور اینستاگرام تا می توانید پست دیگران را لایک کنید و کامنت بگذارید و پیج خود را معرفی کنید. آمار نشان می دهد که هرچه فعالیت شما در اینستاگرام بیشتر باشد، به طبع فالوور های شما هم زیاد می شود. زیرا وقتی شما پست دیگران را لایک میکنید و مخصوصا کامنت می گذارید، در واقع دارید پیج خود را به طور رایگان تبلیغ می کنید.
بگذارید تا سری هم به آمار و ارقام بزنیم:
شما با هر ۱۰۰۰۰ لایک، ۲۱۷ لایک برای خود و ۶۱ فالوور برای خود جمع می کنید. اگر که ۱۰۰۰۰ کامنت بگذارید که غوغا کرده اید چون تاثیر کامنت ۵ برابر لایک است یعنی در این صورت ۱۱۰۰ لایک و ۳۰۰ فالوور برای خود جمع کرده اید!
برای افزایش فالوور رایگان پیج خود روزی نیم ساعت وقت بگذارید تا فقط لایک کنید و کامنت بگذارید باور کنید که تاثیر آن را در عرض چند هفته خواهید دید که البته این روش به تنهایی موثر نیست و باید آن را در کنار روش های دیگر به کار گرفت.

 

۶.تبلیغات در پیج های پر بازدید

روشی فوق العاده سریع و ترفندی عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام شما. شاید شما هم وقتی در پیج های معروف وقت می گذرانید دیده اید که تبلیغاتی در میان پست ها دیده می شود. این روش دقیقا همان است. یعنی شما باید با یک مدیر پیج در دایرکت صحبت کنید و از او نرخ تبلیغات در صفحه اش را بپرسید و با او به توافق برسید و بعد دیگر تمام است، اگر متن تبلیغاتی قوی داشته باشید، به یکباره صدها فالوور جذب خواهید کرد و شاهد افزایش فالوور خیره کننده ای خواهید بود. ولی نرخ تبلیغات در پیج های پربازدید چقدر است؟
نرخ تبلیغات: در این باره باید بگویم که هیچ عدد خاصی نمی توان بیان کرد چون این عدد به تعداد فالوور های آن پیج و البته مدیر آن پیج بستگی دارد. اما معمولا ۱۰۰ هزار تومان بابت تبلیغات پیج شما می گیرند.

 

۷.دوست های خودتان را تگ کنید

این روش ترفندی بسیار عالی برای افزایش فالوور پیج شماست. زیرا در این روش شما با یک تیر دو نشان زده اید:
۱-پیج خود را به دوستان خود معرفی کرده اید: وقتی شما دوست خود را در پست خود تگ می کنید، بلافاصله برای او پیام می آید که بیاید و پست شما را ببیند و لایک کند و کامنت بگذارد و در نتیجه ارتباط شما با آن دوست قوی تر خواهد شد.
۲-فالوور های دوست شما هم پست شما را می بینند: نکته بسیار مهم این گزینه همینجاست که فالوور های پیج دوست شما هم، پست شما را می بینند و این باعث افزایش فالوور رایگان پیج شما می شود.
حال بیایید حساب کنیم که تاثیر این روش چقدر است؟ فرض می کنیم که شما ۲۰ دوست دارید و هر کدام به طور میانگین ۵۰۰ فالوور دارند که در مجموع می شود ۱۰۰۰۰ فالوور و اگر ۱٪ آن ها هم پست شما را ببینند می شود ۱۰۰ بازدید. و این یعنی شما فقط با تگ کردن ۲۰ دوست توانسته اید ۱۰۰ بازدید به پست خود اضافه کنید، چه بسا کسانی که از همین راه تبدیل به فالوور شما می شوند و پست شما را لایک می کنند. این طوری است که تگ کردن دوستان باعث افزایش فالوور رایگان شما میشود.

 

۸.قدر فرصت ها را بدانید

امام علی (ع) می فرمایند: فرصت ها مانند ابر می گذرند پس قدر فرصت ها را بدانید.
شما می توانید از این سخن در راه افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. چطوری؟ خیلی ساده است فقط باید فرصت ها را غنیمت بشمارید یعنی متناسب با ایام پست بگذارید یعنی مثلا در روز مادر، پستی راجع به مادر بگذارید یا در روز ولادت حضرت علی (ع) ، آن را تبریک بگوئید و ...
اما این کار چه تاثیری در افزایش فالوور دارد؟
وقتی شما مناسبت ها را غنیمت می شمارید و پست های مربوط به آن ها می گذارید، مردم متوجه می شوند که شما فرد بروزی هستید و چونکه مردم از افراد بروز خوششان می آید، تصمیم می گیرند تا شما را فالو کنند. به همین سادگی ... .

 

جمع بندی

خب شما در این مقاله آموختید که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم. در مجموع می خواهم به شما بگویم که از هشتگ های مناسب استفاده کنید، در کانال آپارات با اپلیکیشنی که معرفی کردم شروع به ساخت تیزر تبلیغاتی کنید، به فالوور ها جایزه دهید، دوستان خود را تگ کنید، در صفحات پر بازدید تبلیغ کنید و خلاصه فعالیت خود را در اینستاگرام بالا ببرید تا فالوور های پیج تان را افزایش دهید.
امیدواریم که این مقاله برایتان مفید باشد. ما ساعت ها برای نوشتن مقاله هایمان زمان صرف میکنیم، خوشحال می شویم تا با لایک کردن این مقاله و کامنت گذاشتن از ما حمایت کنید.
پیج اینستاگرام آکادمی جولد: 
با دنبال کردن پیج ما می توانید از ترفند های بسیار مهم اپلیکیشن های موبایل آشنا شوید و از آنها کسب درآمد کنید.


و حرف آخر: یادتون باشه که میان دو کلمه learn  و earn  تنها یک حرف اختلاف است... .

انتهای مقاله

مقاله های مرتبط

8 روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام

چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم+معرفی 7 روش افزایش لایک اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات