آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

آکادمی جولد

!اینستاگرام،تلگرام و روبیکا را قورت بده

روش های افزایش لایک اینستاگرام (بخش2)

افزایش لایک اینستاگرام

خلاصه محتوا

چرا باید لایک بیشتری در اینستاگرام جذب کنیم؟
روش های افزایش لایک اینستاگرام
۱.عکس های با کیفیت بگیرید
۲.از گذاشتن پست های تکراری بپرهیزید
۳.از افراد محبوب بخواهید شما را تگ کنند
۴.از مردم بخواهید که لایک کنند
۵.مناسبت ها و روز های خاص بهترین فرصت هستند
۶.قبل از خواب استوری یادتون نره
۷.برای بدست آوردن لایک، خلاقیت به خرج دهید
جمع بندی
و اما حرف آخر

سلام بر کاربران عزیز سایت آکادمی جولد، بار دیگر مقاله ای راجع به افزایش لایک اینستاگرام برایتان آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از استراتژی هایی که ما به شما آموزش می دهیم، تعداد لایک پست های خود در اینستاگرام را بالا ببرید.
شمایی که دارید این مقاله را مطالعه می کنید احتمالا پست هایتان لایک بالایی در اینستاگرام کسب نمی کند و به دنبال افزایش لایک اینستاگرام خود هستید. اما بگذارید که یک حقیقت را با شما در میان بگذارم.
"هر کاری در اینترنت به زمان نیاز دارد" این چیزی است که به تجربه برای آکادمی جولد اتفاق افتاده است. یعنی برای مثال شما اگر میخواهید از اینترنت کسب درآمد کنید، به هیچ وجه فکر نکنید که می توانید در عرض یک ماه به درآمد هنگفتی برسید. پس تمام این تبلیغاتی که وعده کسب درآمد میلیونی از اینترنت در عرض چند دقیقه را می دهند، کاملا پوچ هستند. اما اگر کسب درآمد از اینترنت را با استراتژی درست در پیش بگیرید، در عرض چند ماه متوجه شگفتی کسب درآمد از اینترنت خواهید شد. خب، زیاد از بحث فاصله نگیریم. می خواستم بگویم که اگر میخواهید میزان لایک بیشتری کسب کنید، به زمان نیاز دارید یعنی پست های شما به مرور زمان با افزایش لایک رایگان مواجه خواهد شد. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم. البته مقاله ای در این باره نوشته ایم به نام "۸ روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام" که در این مقاله آن را تکمیل می کنیم. با آموزش های رایگان آکادمی جولد همراه باشید.

خواهشمندیم ابتدا بخش 1 این مقاله را مطالعه فرمایید

برای مطالعه مقاله « 8 روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام » کلیک کنید

چرا باید لایک بیشتری در اینستاگرام جذب کنیم؟

این سوال بسیار سوال مهمی است که چرا باید لایک بیشتری در اینستاگرام کسب کنیم. چون که پیش دوستانمان پز دهیم؟ نه اصلا اینطور نیست، قضیه فراتر از این حرف هاست. ببینید، طبق الگوریتم اینستاگرام، در قسمت هشتگ ها، برترین هشتگ ها آن هایی هستند که لایک بیشتری داشته باشند و از طرف پیج دارای فالوور بیشتری باشند (شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله ۸ راز افزایش فالوور اینستاگرام مراجعه کنید)، برای توضیح بیشتر می توانم به شما بگویم که وقتی شما وارد صفحه ی هشتگ می شوید، قسمتی در آن وجود دارد به نام پست های برتر که قرار گرفتن در این قسمت یک امتیاز بزرگ حساب می شود که به نوبه خود باعث افزایش لایک رایگان اینستاگرام شما می شود.
پس حالا که متوجه شدید که اهمیت افزایش لایک اینستاگرام چقدر است، برویم سراغ آموزش روش های افزایش لایک اینستاگرام.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله رازهای افزایش فالوور اینستاگرام مراجعه کنید

 

روش های افزایش لایک اینستاگرام

در مقاله ای که در گذشته در سایت جولد قرار دادیم به معرفی ۸ روش افزایش لایک اینستاگرام پرداختیم. اکنون نیز می خواهیم تا ۷ روش دیگر به آن اضافه کنیم.

 

۱.عکس های با کیفیت بگیرید

عکس باکیفیت و بی کیفیت

یکی از نکات مهمی که برای افزایش لایک رایگان اینستاگرام باید در نظر بگیرید این است که عکس هایی که می گیرید یا طراحی میکنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. چون وقتی شخصی عکسی با کیفیت را مشاهده می کند، به علت جذابیت بالای آن بیشتر علاقمند می شود تا پست شما را لایک کند و حتی به دوستان خود نشان می دهد و تاثیر زیادی در افزایش لایک اینستاگرام شما خواهد داشت.

چگونه عکس با کیفیت بگیریم؟

اگر شما از دوربین های مخصوص عکاسی استفاده می کنید که مشکلی ندارید، اما اگر از تلفن همراه خود برای عکاسی استفاده می کنید پیشنهاد می کنم از امکانات گوشی برای عکاسی نهایت بهره را ببرید.
برای مثال در قسمت تنظیمات، کیفیت عکس را روی Full HD تنظیم کنید و از فیلتر های اینستاگرام استفاده کنید تا تصویری بهتر داشته باشید (برای اطلاعات بیشتر درباره استفاده از فیلتر های اینستاگرام، توصیه میکنم مقاله ۸ روش افزایش لایک اینستاگرام را مطالعه کنید) . بگذارید تا چند تا از ترفند های عکاسی با موبایل را برایتان بیان کنم:
۱-هیچ وقت از فلش استفاده نکنید و از نور طبیعی استفاده کنید.
۲-هیچ وقت بزرگنمایی نکنید و بهتر این است تا عکس ها را برش دهید.
۳-از امکان پانورامای گوشی خود استفاده کنید: این امکان در بخش دوربین گوشی وجود دارد (کمی بگردید پیدا خواهید کرد)
برای اطلاعات بیشتر راجع به ترفند های عکاسی با موبایل کلیک کنید.

 

۲‌.از گذاشتن پست های تکراری بپرهیزید

به شدت توصیه میکنیم تا پست های تکراری نگذارید. این کار بشدت از جذابیت پست کم می کند و باعث افزایش لایک اینستاگرام نمی شود. همیشه سعی کنید تا پست های خود را خودتان طراحی کنید، خودتان عکاسی کنید، خودتان باشید و از آنچه لذت می برید پست بگذارید و نه هیچ چیز دیگری. این دقیقا همان چیزی است که باعث افزایش لایک اینستاگرام شما خواهد شد و شما نهایت لذت را از آن خواهید برد.
همیشه پست های جدید، جذابیت خاصی برای مخاطبان دارند منتهی باید به این توجه داشته باشید که زمانی به نتیجه مطلوبی خواهید رسید که به این کار ادامه دهید و نا امید نشوید و از صمیم قلب به خود اعتقاد داشته باشید.

 

۳.از افراد محبوب بخواهید شما را تگ کنند

یکی از روش های افزایش لایک اینستاگرام این است که از افراد محبوب و معروف بخواهید تا شما را فقط تگ کنند. این کار باعث می شود تا افراد زیادی به سمت پیج شما جذب شوند و در نتیجه تعداد لایک اینستاگرام شما بالا خواهد رفت. البته این روش حتی نوعی ایده کسب درآمد برای افراد مشهور می باشد و در قبال هزینه ای این کار را برایتان انجام می دهند (البته فکر نمی کنم که هزینه هنگفتی باشد) و به افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک می کنند.

 

۴.از مردم بخواهید که لایک کنند

برای اینکه افزایش لایک داشته باشید، بهتان توصیه میکنم تا حرف های خود را راحت، مستقیم و چکشی به کاربران بزنید، یعنی تکلیف کاربر را با پستی که گذاشته اید مشخص کنید. اگر می خواهید او پست شما را لایک کند، به طور واضح بیان کنید که برای مثال: لایک کنید یا دوبار روی عکس بزن یا لایک یادت نره و... و همواره سعی کنید تا در بیان کردن خواسته خودتان، خلاقیت به خرج دهید تا نتیجه بهتری کسب کنید و افزایش لایک رایگان و سریع تری داشته باشید.
این روش بسیار در افزایش لایک رایگان شما تاثیر خواهد داشت. برای مثال اگر در پست خود بنویسید که دوبار روی عکسی بزنید، بی شک خیلی ها این کار را انجام می دهند، اما همیشه سعی کنید تا در این کار زیاده روی نکنید تا برای مخاطب جذابیت خود را از دست دهد.

 

۵.مناسبت ها و روز های خاص بهترین فرصت هستند

یکی از بهترین روش های افزایش لایک رایگان، بهره بردن از مناسبت هاست. یعنی شما متناسب با ایام، پست بگذارید. این کار باعث می شود تا کاربران شما بفهمند که شما بروز هستید و این طور عکس شما را لایک می کنند و کامنت می گذارند و البته تصمیم می گیرند تا شما را فالو کنند.
البته ممکن است شما گاهی مناسبت ها را فراموش کنید اما خب اشکال نداره، ما برای این هم راه حل داریم. کافیه تا برنامه هایی که یادآور ایام و مناسبت ها هستند را نصب کنید تا در افزایش لایک اینستاگرام شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

۶.قبل از خواب استوری یادتون نره

یکی دیگر از راه های افزایش لایک رایگان، استفاده روزانه استوری است. آمار نشان داده که استوری گذاشتن، احتمال بازدید از پیج شما را چند برابر می کند، البته استوری باید جالب و جذاب باشد تا شخص تصمیم بگیرد تا وارد پیج شما شود و پست های شما را لایک کند.

اما چطور استوری جذاب بسازیم؟

در جواب به این سوال، اول باید بگویم که سعی کنید تا استوری خود را به صورت تبلیغاتی نگذارید چون اینستاگرام محل تفریح و سرگرمی کاربران است و هرچه شما از فضای تبلیغاتی دور باشید، افزایش لایک و افزایش فالوور بیشتری خواهید داشت. برای اینکه استوری جذاب تولید کنید، پیشنهاد می کنیم تا از برنامه های کمکی برای این کار استفاده کنید. یکی از این برنامه ها را اینجا قرار می دهم تا از آن بهره ببرید.
snappseed

 

۷.برای بدست آوردن لایک، خلاقیت به خرج دهید

بسیاری از پست ها را دیده اید که نوشته اند: دوبار بزن رو عکس یا لایک فراموش نشه و... . این همان خلاقیت است که باعث افزایش لایک رایگان می شود. در واقع سعی کنید تا مخاطب را راضی کنید تا پست شما را لایک کند. همین قضیه برای افزایش کامنت هم صدق میکند، برای مثال اجرایی را به عنوان پست قرار می دهند و در قسمت کپشن از مخاطب درخواست می کنند تا به اجرا از ۱ تا ۱۰ امتیاز دهند. این باعث می شود تا به بهانه امتیاز دادن، برای شما کامنت بگذارد. پس برای افزایش لایک رایگان، خلاقیت فراموش نشود.

 

جمع بندی

امروز درباره راه های افزایش لایک رایگان صحبت کردیم و گفتیم که برای افزایش لایک اینستاگرام باید چه کاری انجام دهید و اینکه اصلا چرا باید این کار را انجام دهید. خب، ما برای اینکه پست مان بیشتر دیده شود باید به فکر افزایش لایک و افزایش فالوور باشیم. در این مقاله ۷ روش افزایش لایک رایگان را به شما آموزش دادیم و گفتیم که چگونه لایک اینستاگرام خود را بالا ببریم.


توصیه ما این است که پس از خواندن این مقاله، مقاله رازهای افزایش فالوور اینستاگرام را با دقت مطالعه کنید تا به نتیجه مطلوبی برسید

و اما حرف آخر

و بازهم حرف آخر اینکه تنها یک حرف میان learn و earn تفاوت است.
در صورت وجود هرگونه مشکلی آن را در بخش نظرات همین بخش بنویسید.

انتهای مقاله

مقاله های مرتبط

8 روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام

رازهای افزایش فالوور اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات